21 Nisan 2015 Salı

MİMARLARA MEKTUPLARIM
                                      
                                    
                                    
                                                   

ÖNSÖZ

Daha önceki yıllarda da bazı yayınlara mimarlık-dekorasyon, inşaat sektörü ve kent ile ilgili konularda yazılar yazmıştım. Ancak ilk defa, 5 yıla yakın bir süre, her sayıya düzenli olarak Mimarlara Mektup’a yazıyorum.

Yazılarımda okuyanın konuyu rahat anlayabilmesi ve istekle okuyabilmesi için anlaşılır bir ifade kullanmaya gayret ederim.

Ayrıca en duygusuz konulara bile duygu katmaya çalışırım. Zira bana göre içersinde duygu olmayan yazılarla sadece ödev, rapor vs yazılabilir. Benim yazılarımın ise bu çeşitlerden olmadığını ifade etmek isterim.

Dolayısıyla okurun okumasını sağlamak için küçük bir hileye başvurarak, yazı yazarken kendimi okurun yerine koymayı tercih ederim.

Mimarlara Mektup’ta, genellikle kentlerin geçmişini ve bugününü anlatmaya çalıştım. Bundan amacım, gerek günümüzde yaşayan gerekse gelecekte yaşayacak olan insanların buralarda daha önceleri de çeşitli yaşanmışlıklar olduğunu bilebilmelerini sağlayabilmektir.

Her yazının altında yayınlandığı tarih ve o sayıdaki fotoğrafları bulunmaktadır. Okurların konuları bu duruma göre değerlendirmeleri yararlı olur kanısındayım.

Son Söz:

Mimarlara Mektup amacını rahat ve samimi bir şekilde anlatan bir isim.

Mimarlara Mektup’ta Mimarlara Mektuplar yazabilmiş olmak benim için en büyük onur olmuştur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder